Poppis Zumba

Det är tydligen fler än jag som tycker zumban är rolig. Veckans pass är fullbokad och då är inte jag inräknad. Jag ska på Brynäs premiärmatch så jag får helt enkelt missa det.

Familjegraven

På sistone har jag haft jättesvårt att hitta nån bra ljudbok att lyssna på. Har börjat på flera stycken men slutat för jag tycker att dom är så tråkiga.

”Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann” är en av de böcker jag slutat lyssna på. Den började skapligt men den blev ganska trist eftersom det är 2 historier i en. Den i nutid är lite rolig men den i dåtid är bara tråkig så den gick bort.

Nu lyssnar jag på ”Familjegraven” som är en uppföljning till ”Grabben i graven bredvid”. Den är riktigt rolig så jag ligger ofta och fnissar för mig själv när jag ska somna. Lättsam och inget man måste vara koncentrerad för att hänga med i.

Tips är välkomna!