Men nu ni!!

I´m back, I´m alive 😁

Katastrofdålig inspiration men nu känner jag mig lätt irri för att jag inte engagerat mig. Minnet är bra men kort och det här är ett bakåtdaterat inlägg 🙃

Måndag har jag ingen koll på vad jag gjorde, jo jag tränade ett step-styrka pass med Milla och tyckte det var jättekul. 

Tisdag kom Malin & Tobbe och åt Torsk med äggsås ❤

Onsdag var det hemmapremiär mot Strömsbro. Matchen var ungefär lika katastrofdålig som min inspiration och helt sjukt att Strömsbro vann med 2-0 men så kan det bli. Bara att ta nya tag och lyllo mig som fick bästa hjälpen i Online.

Torsdag skulle jag ha tjejträff hos mig (trodde Lena) men vi bjöd henne på en lite försenad födelsedagsmiddag på Basta. Vi saknade Marie som fick förhinder och inte ett enda foto från kvällen men vi åt gott och hade jättetrevligt.

Det var dessutom Loves födelsdag. Stora killen fyllde 4 år och jag fick den här fina bilden av Alex 💕 

Fredag inser jag att jag är riktigt hösttrött men trots att jag helst bara ville krypa in under filten i soffan tränade Milla och jag ett pass crosstraining. Shit vad bra vi är 💪 skulle vilja säga att vi är riktigt grymma 🤗

Skriv gärna en kommentar